Dialogmøte med Nærings- og fiskeridepartementet
I forbindelse med Samarbeidsrådets årsmøte var Nærings- og fiskeridepartementet invitert til dialogmøte med tema «Hvordan skal regjeringens næringspolitikk bidra til å styrke byggenæringen»
Møtet tok opp følgende temaer:
-Hvordan skal regjeringens næringspolitikk bidra til å styrke byggenæringen
v/statssekretær Vegard Grøslie Wennesland (bilde)
-Situasjonen i byggenæringen v/ Samarbeidsrådets medlemmer
Dialogtemaer:
- Veikart for byggenæringen i Norge
- FoU-midler
- Anskaffelsesregelverket
- Standardisering
Det var enighet om å videreføre dialogen mellom Samarbeidsrådet og NFD.
